Люис Хамилтън постигна 7-ата си победа на „Силвърстоун” и 87-а в кариерата си, за да дръпне още повече в класирането за сезона. 

Британецът доминираше на домашното си трасе, преди в последния тур да настъпи драма, след като спука гума, но успя все пак да финишира пръв. 

За това помогна и факта, че съотборникът му Валтери Ботас претърпя същия инцидент малко преди това и остана без точки. Макс Верстапен с Ред Бул завърши втори, а Шарл Льоклер донесе страхотно трето място за Ферари след много силно състезание. 

На старта Хамилтън леко се забави, но Ботас не успя да се възползва и остана втори. Льоклер мина за кратко пред Макс, но скоро Верстапен върна третата си позиция. 

Нико Хюлкенберг пък не успя да стартира заради технически проблем и това естествено бе крайно разочароващо за завърналия се във Формула 1 германец, както и за отбора му Рейсинг Пойнт.

Дани Рикардо също прогресира до 6-ото място преди да се стигне до инцидент между Алекс Албън и Кевин Магнусен, след като двамата се удариха и пилотът на Хаас излетя в чакъла, което изведе кола за сигурност още в началото. 

При рестартирането не се случи нищо сериозно, като Люис спокойно запази първото си място. Ботас бе близо, а двата Мерцедеса бързо започнаха да се откъсват напред. Алекс Албън пък мина рано през бокса и получи най-твърдите гуми с идеята вероятно да кара до края с тях. 

В следващите обиколки статуквото не се промени, като Ботас бе на около 1,5 секунди зад Люис, а Верстапен изоставаше на почти 4 от финландеца. В 13-ата обиколка обаче Дани Квят излетя от „Магътс” и се разби, което доведе до нов сейфтикар. 

Това накара всички пилоти, освен Ромен Грожан, който се изкачи 5-и, да сменят гумите си, като сложиха хард и това остава ситуацията в челото непроменена. При подновяването отново нямаше проблеми за Люис, а по-назад Норис изпревари атрактивно Рикардо за 7-ото място. 

Грожан успя да остане 5-и няколко тура преди Сайнц и Норис да го изпреварят, докато в челото Ботас бе на секунда от Хамилтън, но след това се откъсна малко повече и дръпна с около 2 секунди. Зад тях Верстапен и Льоклер бяха твърдо трети и четвърти. 

Десетина обиколки преди края пилотите на Мерцедес се оплакаха от вибрации и износване на предна дясна гума. Авансът на Хамилтън бе скочил до над 4 секунди, след като Ботас явно се отказа от борбата или пък намали умишлено, за да пази гумите. 

Кими Райконен пък мина през бокса след счупено предно крило, докато Ланс Строл се смъкна до 10-ото място, след като тотално износи гумите си. Драмата настъпи за Ботас, след като само 2 обиколки преди края той спука предна лява гума и загуби няколко позиции. Той се добра до бокса, като се върна на пистата едва 12-и. 

Макс мина през бокса в търсене на най-бързия тур, а в последната обиколка драмата стана пълна, защото и Хамилтън спука предна лява гума. Британецът обаче успя да пресече финала пръв, въпреки че загуби почти целия си аванс от 30 секунди. 

Макс Верстапен и Шарл Льоклер се качиха на подиума, докато Дани Рикардо постигна отличното 4-о място за Рено. В десетката влязоха още Ландо Норис, Естебан Окон, Пиер Гасли, Алекс Албън, Ланс Строл и Себастиан Фетел. 

Хамилтън вече е с 88 точки, с цели 30 повече от Ботас, докато Верстапен е с 52.