Новата година донесе преструктуриране и на Ферари. Черните кончета решиха да направят промени с надеждата да избегнат грешката в Абу Даби, която костваше световната титла на Фернандо Алонсо.

Голямата промяна е, че Крис Дайър вече не е главен инженер на Скудерията, като скоро ще стане ясна новата му позиция. Именно той бе набеден за главен виновник за лошата стратегия на испанския пилот.

На неговото място е назначен Пат Фрай, който има солиден опит от работата си в Макларън. Друг бивш специалист от английския тим Нийл Мартин, който работи и в Ред Бул, бе назначен за ръководител на новото звено по проучвания, като е директно подчинен на техническия директор Алдо Коста.

“Наистина грешката ни бе голяма и тя доведе до провал. В друго състезание обаче, това щеше да бъде просто лоша преценка. Все пак решихме да направим някои промени, за да сме сигурни, че новите хора разполагат с качествата да взимат верни решения и да не допускат подобни провали” коментира шефът на отбора Стефано Доменикали.

“Вярвам, че ще сме се поучили от грешките си, защото през 2011-а борбата ще бъде още по-оспорвана. Ред Бул остава фаворит, а както обикновено Макларън има големи амбиции и разполага с невероятен пилот като Люис Хамилтън. Очаквам и Мерцедес ГП да бъде на ниво, тъй като те инвестираха много средства” добави той.