Манчестър Юнайтед е най-популярният клуб в социалните мрежи за 2021 година. През изминалите 12 месеца „червените дяволи“ са събрали цели 2,6 милиарда реакции на свое съдържание във всички онлайн платформи.
Под реакции следва да разбираме популярния термин „social media engagement”. Той измерва сбора от всички лайкове, коментари, споделяния, гледания и т.н. на даден пост. Несъмнено голямо влияние върху този резултат е оказало завръщането на суперзвездата Кристиано Роналдо на „Олд Трафорд“.
На второ място в класация с 2,3 милиарда реакции е Барселона. С 1 милиард надолу следва третият Реал Мадрид. Челси и ПСЖ си поделят четвъртата позиция с 1,2 млрд. Топ 10 допълват футболните клубове Ливърпул, Арсенал и Галатасарай.
В челната десетка се нареждат и индийските отбори по крикет RCB и CSK.







Недоволство в София: Планират протести срещу разширяването на зелената зона за паркиране
Италия за Мондиал 2026: Победа с 9 гола над Норвегия или успех в плейофите
Португалия рухна срещу Ирландия, изгониха Роналдо и виси за Мондиал 2026
"Блу Ориджин" изстреля ракета с апарати на НАСА за наблюдение на Марс
Investor Finance Forum 2025: Еврото, новите европейски регулации и дигитализацията
Би Би Си се извини на Тръмп за материала с извадки от негова реч
Вълшебен бутон в Dacia изключва почти всичко
Китайски SUV стана за смях при опит да се прави на Range Rover
Защо Porsche някога използва BMW за прикритие
Audi показа концепция на болида си за F1
Хамзат Чимаев прие предизвикателството на Алекс Перейра за двубой по граплинг: „Хайде, лесни пари“
Ислам Махачев посочи ключовата грешка на Белал Мохамед в боя с Джак Дела Мадалена
Бо Никал: „Първата загуба беше благословия – върна ме на фокус“
Гоце Делчев посреща четвъртото издание на международния турнир по борба за деца „Купа Неврокоп“
Нова технология преодолява лекарствената резистентност при рак чрез модифициране на химиотерапията
Билколечение при диабет
Каква е разликата между диабет тип 1 и тип 2?
Как се определя IQ-то и колко е важно то всъщност?
Коментари
Напиши коментар13:12 | 11 яну 2022 г.
Напиши коментар