Люис Хамилтън спечели безапелационно Гран При на Сингапур, за да увелили още повече аванса си пред Себастиан Фетел в битката за титлата. 

Британецът не остави шансове на конкурентите и не бе начело само в обиколките, в които някои от конкурентите останаха на пистата преди да сменят гумите си. 

В крайна сметка той записа 7-ата си победа за сезона и 69-а в кариерата, за да дръпне с 40 точки пред Себастиан Фетел, който остана трети, след като бе изпреварен и от Макс Верстапен с Ред Бул. 

От Ферари отново не изглеждаха убедителни и със сигурност ще съжаляват за новите загубени точки, тъй като при конструкторите пасивът им до Мерцедес стана 37 точки. 

Люис Хамилтън запази първата си позиция на старта, докато Макс удържа Фетел, но след няколко завоя Себастиан успя да мине пред Верстапен и зае второто място. 

Това обаче стана, след като зад тях Серхио Перес прати съотборника си във Форс Индия Естебан Окон в стената и това доведе до очакваното излизане на пистата на кола за сигурност. 

Големият въпрос бе дали Фетел бе изпреварил Макс навреме, но след като разгледаха ситуацията, стюардите оставиха позициите, тъй като наистина германецът бе атакувал точно навреме. 

При рестартирането Хамилтън нямаше проблеми, като остави Фетел на секунда зад себе си, но без да може да се откъсне сериозно. Близо до Себ пък дебнеше Макс Верстапен. Това се запази в следващите няколко тура, докато и след лидерите не се случваше нещо кой знае какво. 

Все пак Хамилтън вдигна малко темпото и отвори аванс от над 2 секунди пред Фетел в 14-ата обиколка. Себ пръв смени гуми в 15-ия тур, след като износи първия комплект и сложи ултрасофт, връщайки се на 7-о място. В следващата обиколка това направи и Хамилтън, като се върна пред Фетел, но с по-твърдите гуми софт.  

Макс остана на пистата още 2 обиколки преди да влезе за смяна, като също сложи гуми софт и се върна пред Фетел. На излизането двамата бяха един до друг, но до инцидент не се стигна и Себ загуби една позиция, което бе отлична новина за Люис. 

Райконен и Рикардо останаха още обиколки преди да сменят гумите си, докато в 26-ата обиколка стана интересно, тъй като се оказа, че леко заваля. Кими все пак мина през пита, докато Дани продължи да бъде на трасето, може би очаквайки промяна на условията. 

Такива обаче нямаше, като Рикардо смени гуми в 28-ата обиколка. Това върна позициите от началото, на Хамилтън водеше с 5 секунди на Верстапен, докато на повече от 3 зад холандеца бе Фетел. 

Последваха спокойни обиколки за лидерите, от които обаче Себ губеше време и дистанцията до Макс стана 4,5 секунди. След дълга битка със Сироткин, Перес атакува пилота на Уилямс и го удари най-нагло, но спука своята гума, което го прати на последната позиция, а след това заслужено бе наказан и с миниване през бокса. Не се стигна обаче до излизането на кола за сигурност. 

Люис влезе в трафик и загуби аванса си пред Верстапен, който се залепи за него, след като британецът внимаваше за битката пред себе си между Грожан и Сироткин. Дори в един момент трябваше да удържа холандеца, но след това веднага отново дръпна напред. 

Зад Макс пък Фетел се отказа в един момент да го гони и реши да запази гумите си, за да стигне до подиума. Зад тримата обаче, техните съотборници се събраха близо един до друг, но все пак Ботас остана пред Райконен и зае 4-ото място, докато Дани Рикардо приключи 6-и. 

На отличното 7-о място завърши Фернандо Алонсо, а точки взеха още Карлос Сайнц с Рено, Шарл Льоклер със Заубер и Нико Хюлкенберг с Рено.