Себастиан Фетел донесе трета поредна победа за Ферари във Формула 1, след като триумфира в Гран При на Сингапур. Триумфът за Скудерията бе двоен, тъй като Шарл Льоклер завърши втори, а трети бе Макс Верстапен с Ред Бул. 

От Мерцедес объркаха стратегията и в резултат Люис Хамилтън и Валтери Ботас останаха едва 4-и и 5-и, което бе сериозен провал за тях. 

Триумфът на Фетел е първи за него след повече от година без успех и 53-и в кариерата, но останаха съмнения, че Себ е бил изведен начело за сметка на съотборника си Льоклер, който водеше в първата фаза от надпреварата. По-добрата стратегия все пак помогна на Фетел да изпревари Хамилтън, която бе и целта, а и германецът имаше нужда от подобно нещо след всички трудности напоследък. 

На старта Шарл се изстреля напред, а Хамилтън остана пред Фетел, въпреки че германецът изглеждаше по-бърз. Зад тях също нямаше размествания, като се изключи инцидент между Сайнц и Хюлкенберг, който ги смъкна в дъното след преминаване през бокса. 

В следващите обиколки Шарл не успя да се откъсне напред, докато Хамилтън бе на около секунда зад него. Стартиралият последен Дани Рикардо пък си пробиваше път напред, след като в челото не се случваше нищо интересно. 

Фетел и Верстапен влязоха първи от лидерите за смяна на гуми в 20-ата обиколка, като сложиха хард и се върнаха в средата на колоната, тъй като разликите между пилотите бяха твърде малки. 

В следващия тур в бокса влезе и Льоклер, но при влизането Хамилтън бе максимално близо. Шарл пък се върна точно зад Себастиан Фетел, така че загуби позиция, което бе много неприятно за него, което пък ще донесе въпроси към Матиа Биното относно позицията на пилотите, тъй като пак се създаде усещане, че Фетел се фаворизира. 

Люис определено губеше темпо и изпусна момента, в който ако бе сменил гумите си, щеше да се върне пред пилотите на Ферари. Така Люис оставаше на пистата. Льоклер пък бе по-бърз от Фетел и в Скудерията се чудеха какво да направят. 

Хамилтън мина през бокса чак в 27-ата обиколка и се върна дори зад Верстапен и пред Ботас. В същото време Фетел дръпна напред, след като изпревари Джовинаци, който не бе минал през пита и в 34-ата обиколка водеше с 6 секунди пред Льоклер. 

Последва контакт между Рикардо и Джовинаци, след който австралиеца се оказа със спукана гума и това го върна назад в подреждането, след като бе спечелил доста позиции. 

В 36-ия тур се стигна до удар между Ръсел и Грожан и пилотът на Уилямс се оказа в стената. Макар и с известно забавяне, рейсконтролът пусна на трасето сейфтикар, което ликвидира разликите между пилотите. 

Льоклер не пропусна да се оплаче от стратегията на Ферари, след което битката бе подновена в началото на 41-ата обиколка. Фетел се забави много преди да ускори, като събра колоната и след като даде газ дръпна леко пред Льоклер.  

Последва повреда на Перес, който спря на опасно място и пак с известно закъснение отново излезе кола за сигурност. Последва рестарт в 48-ия тур, като разликата между пилотите на Ферари бе около секунда. Дани Квят извади Кими Райконен от надпреварата и нов сейфтикар.  

След рестартирането нямаше нещо драматично, като Льосклер се отказа да гони Фетел, а и Хамилтън нямаше шанс да атакува Макс за третото място. Валтери Ботас остана 5-и, а десетката допълниха Александър Албон, Ландо Норис, Пиер Гасли, Нико Хюлкенберг и Антонио Джовинаци.  

Хамилтън продължава да води в генералното класиране с 296 точки, докато Валтери Ботас е с 231. Макс Верстапен и Шарл Льоклер делят третото място с по 200, докато Себастиан Фетел е със 194.