На 7-ми февруари 2019 г., Spectrum Brands Holdings, Inc. (NYSE: SPB) в Мидълтън, щата Уисконсин, САЩ, и футболният клуб Манчестър Юнайтед (NYSE: MANU) в Манчестър, Великобритания, едновременно обявиха подписването на дългосрочно глобално партньорство, съгласно което емблематичната марка на Spectrum Brands за лична грижа Remington ще стане първият официален партньор за електрически уреди за стилизиране на Манчестър Юнайтед.

В партньорството, което включва както мъжкия, така и дамския отбор, клубът и Remington ще разработват и представят съвместно въздействащи маркетингови кампании за всички фенове на Манчестър Юнайтед и Remington.

Като една от най-големите марки в богатото портфолио на Spectrum Brands Remington е неотменна част от режима за ежедневната лична грижа и стилизиране на поколения. Основана в Ню Йорк през 1937 г., марката Remington вече 80 години изобретява, обновява се и се развива, за да създава асортимент от уреди за коса и поддържане, съчетаващи съвременен дизайн, стил и технологии.

Като част от голяма кампания в различни канали Remington и Манчестър Юнайтед ще си сътрудничат в кампания, която акцентира върху индивидуалността и силата на вътрешната увереност. Партньорството ще подкрепи и разшири кампанията „Твоята история“ на Remington, която отстоява мисията на марката да помага на клиентите си да изградят увереност и да бъдат самите себе си, като отчита, че личният опит, ценностите и желанията превръщат хората в индивидите, които са. Целта на партньорството ще бъде да вдъхнови и да даде възможност на повече хора да покажат своето уникално „АЗ”, като ги мотивира да не се страхуват да оставят своята следа във всичко, което правят.

Управляващият директор на групата на Манчестър Юнайтед Ричард Арнолд коментира: 
 
„Remington е една от най-известните и утвърдени марки в своята област и е чудесно допълнение към нашето семейство от търговски партньори. Партньорството ни не се ограничава само в представяне на висококачествени стилизиращи продукти на феновете ни, а има за цел и да вдъхнови и насърчи индивидуалността, с помощта на въздействащи инициативи и кампании с мъжкия и дамския отбор на Манчестър Юнайтед.”

Тим Райт, Вицепрезидентът за Електрически уреди в Spectrum Holdings, споделя:

“Партньорството с Манчестър Юнайтед ни дава фантастична възможност да покажем качеството и разнообразието на уредите на Remington на верните фенове на най-големия и почитан спортен бранд в света.”

“Имаме впечатляваща история за разчупване на стереотипа с продуктови иновации в световен мащаб и вярваме, че това ще се пренесе в партньорството ни с Манчестър Юнайтед и по-специално с участието на мъжкия и дамския отбор.”

За Remington 
 
Като водеща и добре позната световна марка на Spectrum Brands Holdings Remington помага на хората по цял свят да се грижат за външния си вид вече над 80 години. Благодарение на десетилетията от водещи иновации в своята индустрия Remington се гордее със своята лидерска позиция в иновациите. Remington работи с топ стилисти от целия свят, за да създава електрически уреди за лична грижа, които наистина вършат работа, грижат се за вас и всеки път дават превъзходни резултати. За повече информация относно Remington посетете https://eu.remington-europe.com/
 
За Spectrum Brands Holdings 
 
Spectrum Brands Holdings (NYSE: SPB), член на индекса Russell 1000, е глобална компания за потребителски продукти, която предлага широко портфолио от водещи марки и е фокусирана в развитието на иновациите и предоставянето на изключително обслужване на клиентите. Фирмата е водещ доставчик на жилищни заключващи системи, железарски продукти за дома, ВиК продукти, уреди за бръснене и поддръжка, продукти за лична грижа, дребна домакинска техника, специализирани продукти за домашни любимци, градински продукти и продукти за контрол на вредителите у дома, както и репеленти против насекоми. Базирана в Мидълтън, щата Уисконсин, САЩ, Spectrum Brands генерира през фискалната 2018 г. про форма нетни продажби в размер на приблизително 3,79 млрд. щатски долара от четирите си бизнеса, които продължават да работят през фискалната 2019 г., а именно: железарски продукти и продукти за подобрения в дома, електрически уреди, консумативи за домашни любимци, дом и градина. Отчетените фискални нетни продажби от продължаващи операции за 2018 г. са приблизително 3,15 млрд. щатски долара. За повече информация посетете www.spectrumbrands.com.