Две посвоему противоположни, но еднакво абсурдни тези доминират социалните мрежи в контекста на успехите на Григор Димитров.

1. "Стига сте ни занимавали с този, навсякъде за него се говори."

Мъжкият мастърс турнир на АТР в Лондон на първо място е черешката на тортата за целия тенис сезон, а на второ - най-значимото спортно събитие в света по това време всяка година. Предвид факта, че там са събрани освен страхотни атлети, така и невероятно популярни в света личности, няма нищо по-нормално от това всички да гледаме натам. Според Петър Волгин (журналист) е досадно медиите постоянно да ни занимават с Гришо, а превръщането на един спортист в идол е признак на много нисък интелект.

2. "Само един Гришо ни остана, българинът няма вече на какво да се радва."

Дори по-абсурдната теза. България е хъбът за Югоизточна Европа на някои от най-големите компании в своите сектори, като Coca-Cola, Lufthansa, HP, IBM, ThyssenKrupp и т.н. Със сигурност ще се пропуснат много, ако се тръгне към пълно изреждане.

Същевременно по отношение на икономическото представяне имаме рекордно позитивни показатели и при безработицата, и при заетостта, и при ръста на БВП, и при износа. Освен това български са компании като Telerik, Sirma Group, Musala Soft, Walltopia и още много, които са международно разпознаваеми в своите области.

Тези дни например излезе информация, че българска компания е номинирана за най-добър творчески предприемач в света. Някой да видя и коментира тази новина? Ама всички дискутират цирковете в парламента. И после "българите сме нещастни". Такива ще си и останем винаги, ако ще центърът на света да бъде тук.

Димитър Вучев, Bloombergtv.bg