Още по темата

 

Мощен спонсор е влязъл в преговори с ЦСКА. Става въпрос за компания, чийто предмет на дейност е свързан с лотарийни игри, пише "Тема спорт". Фирмата, която е сред лидерите на пазара у нас, е стартирала разговорите с ръководството, но на този етап няма информация да е подписан договор.

Любопитното е, че компанията вече спонсорира и друг от водещите клубове у нас. Повече яснота около преговорите се очакват след реванша на ЦСКА с Титоград в Черна гора за ЛЕ. Нещата до голяма степен зависят от позицията на червените, които трябва да дадат своя отговор на отправеното им предложение за сътрудничество чрез рекламна дейност.

Кандидат-рекламодателят проявява желание логото му да фигурира на екипите на отбора. В момента клубът има три рекламодателя на фланелките - мобилния оператор А1, букмейкъра WinBet и кафе-марката Baristo. ЦСКА има действащи договори с тези спонсори, като техните логота са поставени на новите екипи. Също така клубът наскоро изработи обновени рекламни пана за пресконференции. На тях личат имената на няколко нови по-дребни спомоществователи. Сред тях са фирма за костюми и за ядки.

Армейците имат един и същ генерален спонсор, откакто се завърнаха в елита през 2016-а. Впоследствие клубът добави и други фирми, които участват с реклама. ЦСКА обяви приходи за 2018 г. на обща стойност 15 185 000 лева, но не е уточнено каква част от тях идват от спонсори. Годишният финансов отчет на клуба все още не е вписан в Търговския регистър, като засега се обработва. Армейците регистрираха сериозни приходи през изминалата година благодарение основно на продажбата на Каранга и Недялков.