Люис Хамилтън спечели 10-ата победа за сезона и 83-а в кариерата си, след като триумфира в Гран При на Мексико. 

На „Ерманос Родригес” въпреки ранното си спиране в бокса, със силно каране британецът не изпусна контрола и остави зад себе си Себастиан Фетел с Ферари и съотборника си Валтери Ботас. 

Така той увеличи преднината си в класирането на 74 точки пред финландеца, но не успя да спечели 6-ата си световна титла. Това обаче явно ще стане още в САЩ следващата неделя, където се нуждае само от 4 точки и то при положение, че Ботас спечели максималните 26. 

На старта Льоклер стартира добре, а Хамилтън атакува Фетел, който обаче го затвори и това даде възможност на Верстапен да опита да мине пред Люис. Двамата водеха битка гума до гума и дори леко се докоснаха, като се наложи да минат и през тревата, губейки позиции. 

Имаше и лек контакт между автомобилите на Ферари, но се размина без сериозни последствия. Алекс Албон излезе трети, а Карлос Сайнц 4-и. На трасето излезе виртуална кола за сигурност, като Хамилтън бе 5-и, а Верстапен 8-и. 

Люис бързо мина пред Сайнц за 4-ото място, а малко по-назад Верстапен изпревари Ботас, но скоро след това се оказа със спукана гума и това ликвидира шансовете му за силно представяне.  Той мина през бокса и сложи гуми хард. 

Хамилтън започна да настига третия Алекс Албон, а Ботас изпревари Сайнц за 5-ото място.  В челото разликите бяха малки, като Льоклер бе на 1,3 секунди пред Фетел, а подобна бе дистанцията и между Фетел и Албон и Албон и Хамилтън. 

От Макларън пък прецакаха Ландо Норис, след като не поставиха правилно една от гумите му при смяната му и това го прати твърдо последен. Албон спря в пита в 15-ия тур и пак сложи гуми медиум, така че щеше да спира още веднъж. 

Малко след това и лидера Льоклер мина за смяна, като пак получи медиум, връщайки се 4-и. Разбра се обаче, че конкурентите му ще да минат на стратегия с едно спиране. 

Последва смяна за Хамилтън и пресичаща стратегия, като получи гуми хард. От Ферари веднага отговориха и повикаха Фетел, който обаче остана на трасето. В следващите обиколки не се случи нещо особено, докато Верстапен стигна до зоната на точките след серия изпреварвания. 

Люис обаче изрази опасения, че няма да стигне до края с тези гуми, след като направи рано смяната си. В 36-ия тур Ботас направи своя пит и получи хард, като се върна 5-и, зад Албон. Последва смяна и за Фетел и Льоклер отново поведе, но му предстоеше още една смяна. Гумите на Хамилтън пък определено се износваха. 

В 44-ата обиколка Льоклер направи втората си смяна и получи гуми гард, но бе забавен с 3-4 секунди от механиците си. След това смяната си направи и Албон, а Фетел и Ботас започнаха да настигат Хамилтън. Льоклер също бе много бърз. 

Хамилтън успяваше да остане с около 2 секунди пред Фетел, но до края имаше много време. Ботас пък се доближи на секунда от Себ и скоро вече имаше възможност да го атакува.  

Темпото на Люис бе постоянно, така че всичко вървеше добре за него. Ботас пък не успяваше да натисне Фетел за втората позиция. 

До края не се случи нищо и Хамилтън триумфира, пред Фетел и Ботас. Льоклер трябваше да се задоволи с 4-ото място, а в десетката влязоха още Алекс Албон, Макс Верстапен, Серхио Перес, Дани Рикардо, Дани Квят и Пиер Гасли, но руснакът удари в края Нико Хюлкенберг и вероятно ще бъде наказан.